piątek, 13 marca 2015

Sesja noworodkowa Oli

Uwielbiam zdjęcia rodzinne! Zawsze namawiam żeby chociaż jedno takie powstało podczas sesji. Jest to niezwykła pamiątka dla całej rodziny.
Sesja z maleńką Olą była robiona u mnie w domu. Rodzice byli zaangażowani w 100%, co jest naprawdę bardzo istotne szczególnie kiedy nasz maluch postanowi, że nie będzie akurat tego dnia spał :) Często słyszę, że jestem mega cierpliwa i opanowana. Bo na tym to polega. Chcę aby atmosfera była luźna, żeby klienci czuli że mogą mi zaufać, że jestem odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Powierzają mi przecież swój największy skarb! I tak też właśnie dbam o maluszka, jak o skarb :)
Dziękuję za piękną sesję, ogromną cierpliwość i pomoc. I mam nadzieję do zobaczenia!

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz